Els #ConsellsLocals del Consell per la República @ConsellxRep lliuren als ajuntament un manifest per instar-los a declarar “persona non grata” a Felip VI de Borbó.
Els #ConsellsLocals de Catalunya lliuren als seus ajuntaments un manifest on se’ls hi demana que declarin persona non grata al rei espanyol i s’afegeixin als que ja ho havien fet amb anterioritat.
Felip VI de Borbó Persona Non Grata. Descarrega el manifest al web consellrepublica.cat
Declaració de persona non grata a Felip VI de Borbó. Consell per la República.

Avui 20 de novembre de 2020, 45 anys després de la mort de Franco, més d’una trentena de Consells Locals per la República d’arreu del país fan entrega d’un manifest als ajuntaments dels seus municipis per tal de declarar Felip VI de Borbó, hereu de la dictadura feixista, persona non grata.
L’objectiu és que els partits sobiranistes presentin una moció per al següent Ple en els seus ajuntaments, afegint-se així a tots els municipis que ja ho han fet.
Aquest és el manifest: Felip VI de Borbó Persona Non Grata. consellrepublica.cat
Us deixem una petita mostra dels Consells Locals compromesos amb la campanya #ProuMonarquia #NonGrata20N. Seguiu aquests # per veure tots els adherits.

Consell Local per la República – Gramenet @CLxR_Gramenet
Avui 20N, data de la mort del dictador, que va donar pas al seu successor Joan Carles I i a la perpetuació de la dinastia borbònica.
Els Consell Locals arreu de CAT lliurarem als grups municipals sobiranistes una petició perquè impulsin mocions #ProuMonarquia #NonGrata20N

El manifest demana DECLARAR: 1. Felip VI de Borbó persona non grata a #SantaColomaGramenet 2. Santa Coloma de Gramenet municipi antimonàrquic i plenament democràtic i republicà

Consell Local per la República Amer @CLxR_Amer
Avui hem tramès a l’Ajuntament d’Amer un manifest aprovat pel @ConsellxRep per fer palesa la nostra voluntat de DECLARAR:
1. Felip VI de Borbó persona non grata a AMER.
2. AMER municipi antimonàrquic i plenament democràtic i republicà #NonGrata20N#ProuMonarquia

Consell Local d’Horta-Guinardó @CLxR_BCN_HG
Avui 20N les companyes dels Consells Locals per la República de Barcelona hem fet entrega als regidors @ferranmascarell de @JuntsXCat i @zanartuvdg d’@Esquerra_ERC, del manifest demanant que es presenti una moció per declarar persona #NonGrata20N al Borbó, hereu del franquisme.

Consell Local Sant Martí – Barcelona @CLxR_StMartiBCN
Aquest matí un grup de persones en representació dels #ConsellsLocals de BCN hem lliurat als grups municipals sobiranistes el manifest aprovat pel @ConsellxRep, demanantq que impulsin una moció per tal de declarar persona no grata a Felip de Borbó #NonGrata20N #ProuMonarquia

Consell Local x la Rep. Sant Climent de Llobregat @local_sant
Avui hem lliurat el manifest als regidors de #JuntsxCat i #SOM-ERC per a què es DECLARI:
Felip VI de Borbó, persona non grata del municipi de #Sabadell
Sant Climent de Llobregat municipi antimonàrquic i plenament democràtic i republicà #NonGrata20N #ProuMonarquia

Consell Local de la República – Vilanova i la Geltrú @CLR_VNG
Aquest matí hem lliurat una carta de petició a ERC, JxCat, CUP, Som-VNG, i PdCat, de Vilanova i la Geltrú. En aquesta carta justifiquem la necessitat que aquests grups impulsin una moció per tal de declarar persona no grata a Felip de Borbó. #NonGrata20N #ProuMonarquia

Consell Local x la República Flix @clxRep_Flix
Avui el Consell local per la República de Flix, hem lliurat als grups municipals el manifest que insta al ple de l’Ajuntament, a:
Que es DECLARI al cap de l’estat, Felip VI de Borbó, persona non grata a Flix.
Que es DECLARI Flix municipi antimonàrquic i, en conseqüència plenament democràtic i republicà.

Consell Local x la República Besalú @CxRepBesalu
Avui hem tramès a l’Ajuntament de #Besalú un manifest aprovat pel @ConsellxRep per fer palesa la nostra voluntat de DECLARAR:
1. Felip VI de Borbó persona non grata a Besalú
2. Besalú municipi antimonàrquic i plenament democràtic i republicà #NonGrata20N

Consell Local x la República Almoster @ConsellxRAlmost
Avui 20N, hem trames a l’ajuntament el lliurament als grups municipals sobiranistes del Manifest #NonGrata20N aprovat pel @ConsellxRep per avançar determinats en construir una República. #ProuMonarquia

Consell Local Premià de Mar @CLxR_PremiaMar
Amb motiu del 20N, data de la mort del dictador que va donar pas a la dictadura borbònica, el @CLxR_PremiaMar, ha lliurat al regidor de Junts, perquè faci partícep als altres partits sobiranistes i impulsin una moció contra Felip Vl al proper ple. #NonGrata2020 #ProuMonarquia