Comunicats

COMUNICATS

ComuniCATs.cat. Mencions a mitjans

Vilaweb. 15.09.2018

Creen un mapa de la violència ultra als Països Catalans.

El Col·lectiu ComuniCATs ha engegat una iniciativa per a recollir els atacs de l’espanyolisme ultra i deixar-ne constància sobre un mapa. Cadascun hi és documentat amb una descripció, el lloc on va passar, material gràfic i enllaços que en reforcen la veracitat.

Llibertat.cat. 16/09/2018

Elaboren un mapa de la violència ultra als Països Catalans.

El Col·lectiu ComuniCATs ha elaborat un mapa geolocalitzant els incidents violents de caràcter catalanòfob que s’estan produint en gran nombre als Països Catalans

Racó Català. 16.09.2018

Creen un mapa de la violència ultra als Països Catalans. Vilaweb.

Brave New Europe

Eldiario.es: The (un)controlled police force: a democratic anomaly. November 17, 2018

In cases where the State law enforcement authorities are presumably responsible for an offence, such as on October 1st, what public mechanisms exist to prosecute this type of crime?

WEREPORT

LINKS OF INTEREST

Many voices are speaking out in support of democracy and to denounce what prevents the daily unhindered exercise of our civil rights. Many associations, platforms, and NGO’s are constantly working to do away with authoritarianism, racism, Fascism and in support of the right to Self-determination. Others, work as well for transparency, towards solidarity, in support of linguistic rights, and against radicalized information. All this sectorial work reveals how a growing network of citizens are unhappy with the re-emergence of policies and trends of past centuries we are witnessing and suffering and are ready to stand up to them and take action.

LEAVE A RESPONSE

L'adreça electrònica no es publicarà.

Sí, és clar, a ComuniCATs també fem servir galetes, carquinyolis, neules... Les tenim amb o sense gluten, de xocolata, farina d'espelta..., boníssimes totes. Si les vols clica! Benvinguda! Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca