Atac directe de Nació Digital a Beatriz Talegón (@BeatrizTalegon). Carlos Vecino (@CarlosVecino4) recorda les falsetats del diari
Carlos Vecino (@CarlosVecino4) 01/04/2022
La misèria i indecència infinita del Cap de Redacció de @naciodigital, @jserracarne.
Amb tu, @BeatrizTalegon, incondicionalment.
Fil d’enfilalls sobre trajectòria de @naciodigital, el seu editor @MiquelMacia i @jserracarne i el seu periodisme absent d’ética professional.
L’affaire’ @vpartal: @jserracarne enxampat pel director de @VilaWeb publicant falsetats al llibre de Serra Carné “Enemics Íntims’, incomplint les més básiques normes deontológiques del periodisme.
Cal llegir editorial de @vpartal.
@jserracarne enxampat per @vpartal en flagrant violació de les més bàsiques normes de la Deontologia periodística, amb la publicació llibre q difama amb falsetats el director de @VilaWeb.
Control de danys’ de @jserracarne davant l’escàndol provocat per la difusió de les falsetats sobre @vpartal publicades al seu llibre ‘Enemics Íntims’.
La sinèrgia i conexió de @naciodigital amb els alts càrrecs de @Esquerra_ERC; no és exagerat dir que @naciodigital és un dels principals “voceros” d’ERac, com denuncía @BeatrizTalegon.
@MiquelMacia, editor i director de @naciodigital, i el seu menyspreu inacceptable, sent el seu digital un dels més afavorits per la ‘Publicitat Institucional’ gestionada des de la Consellería d’Economía de @perearagones al govern del MHP @QuimTorraiPla.
L’escàndol de les subvencions a @naciodigital via ‘Publicitat Institucional’ durant els anys en que aquesta partida es gestionava des de la Conselleria d’Economía de @perearagones al Govern del MHP @QuimTorraiPla.
@naciodigital mentint sobre la seva posició en el Rànking de audiència, que desmenteixen els resultats continuats de diversos Baròmetres del CEO.
Més sobre l’escàndol del finançament de @naciodigital via “Publicitat Institucional’ durant l’època de @perearagones com a Conseller d’Economia.
La a CAPI depèn de la Secretaría de Difusió, integrada en la Conselleria d’Economía (@perearagones) en el Govern del MHP Torra, i el seu President ha estat el Secretari de Difusió Miquel Martín Gamisans, afí a @Esquerra_ERC, de juny/2018 a juny/2021.
http://economia.gencat.cat/ca/departament/publicacions/memories/capi/
L’anterior Govern va bloquejar la publicació de les memòries i ha estat el nou Secretari de Difusió, @jofrellombart —q encara no porta 1 mes en el càrrec— qui les fet publiques.
Difusió depèn ara del Conseller d’Economía Jaume Girò, afí a @JuntsXCat.
A banda de les consideracions sobre volum total de despesa de la Generalitat en Publicitat Institucional (PI) i el repartiment desproporcionat, q podeu copçar en aquest art. —prou objectiu malgrat ser @VilaWeb un dels perjudicats—, em centraré en l’anàlisi de les dades relatives a la publicitat institucional als “diaris digitals”, a on com diu @Vilaweb el repartiment «és evident que no té res a veure amb la realitat dels impactes ni amb la penetració social de cada capçalera» i «tan sols es pot explicar per la voluntat d’apuntalar mitjans políticament pròxims o per acostar mitjans a les posicions d’Esquerra Republicana.».
Compararé les quantitats assignades x la Secretaría de Difusió (amb ‘assessorament’ de la COPI) als digitals @VilaWeb, @elnacionalcat i @naciodigital amb la posició d’aquestes capçaleres en el llistat de preferències dels ciutadans de Catalunya que proporcionen les diferents onades del Baròmetre d’Opinió del CEO (Centre d’Estudis d’Opinió) els anys 2020 i 2018 (del 2019 no disposo de les quantitats assignades en PI). (Segueix el fil)
Carlos Vecino (@CarlosVecino4) 01/04/2022